Cunsiglii è istruzioni di mantenimentu di ATV

page_banner

 

Cunsiglii di Manutenzione ATV
 

Per guardà u vostru ATV in a so cundizione di punta, ci sò pocu cose chì sò necessarii per e persone per attentu.Hè assai simili à mantene un ATV chì una vittura.Avete da rimpiazzà l'oliu spessu, assicuratevi chì u filtru di l'aria hè pulita, verificate se i noci è i bulloni sò danati, mantene a pressione curretta di i pneumatici, è assicuratevi chì i manubri sò stretti.Seguendu sti cunsiglii di mantenimentu di ATV, furnisce u vostru ATV un rendimentu perfettu.

ATV LINHAI

1. Verificate / rimpiazzà l'oliu.L'ATV, cum'è tutti l'altri veiculi, necessitanu inspezioni regulare.Tuttavia, ATV cunsuma menu carburante cà qualsiasi altru veiculu.Sicondu u manuale di u vostru pruprietariu, pudete amparà chì tipu d'oliu è quantu oliu hè più adattatu per u vostru ATV.Assicuratevi di verificà u mantenimentu di l'ATV è l'ispezione nantu à u vostru oliu regularmente.
2.Verificà u filtru aria.Hè ricumandemu di verificà, pulisce è infine di rimpiazzà u vechju filtru d'aria à intervalli regulari.Questu hà da assicurà a pulizia è a fluidità di l'aria.
3.Check i nuts è bulloni.Questu hè un impurtante prevenzione di danni chì i noci è i bulloni nantu à l'ATV sò faciuli di sbulicà durante u trasportu o l'usu di massa.Questu pò causà danni à e parti.Verificate i noci è i bulloni prima di ogni ride;U mantenimentu di ATV pò salvà assai tempu è frustrazione.
4.Keep a pressione di pneumatici.Ancu s'è u pneumaticu hè pocu pianu, averete una grande differenza di sperienza sensoriale quandu viaghjate in un ATV.Aduprate un indicatore di pressione per registrà a pressione di i pneumatici è pruvate à mantene una pompa di pneumatici portatile in modu chì pudete sempre mantene a pneumatica à u livellu ottimali di inflazione.
5.Check è ri-colla u manicu.Dopu à una longa corsa bumpy, i vostri manubri sò faciuli di alluntanassi.Assicuratevi di verificà a stabilità di u manicu prima di ogni viaghju.Questu vi darà un bonu cuntrollu durante a guida è vi darà una sperienza di guida più sicura.

 


Tempu di Postu: Nov-01-2022
Offriamu un serviziu Clienti eccellente è cumpletu à ogni passu di a strada.
Prima di l'ordine, fate e dumande in tempu reale.
dumanda avà

Mandate u vostru messagiu à noi: