Chì sò i sfarenti tippi di ATV

page_banner

Diversi tipi di ATV
Un atv o un veiculu all-terrain hè un veiculu off-highway chì offre rapidità è eccitazione cum'è qualsiasi altru.
Ci hè parechje usi per questi veiculi multifunzione - da l'off-road in campi aperti à l'usu per i travaglii di travagliu, l'ATV facilitanu a realizazione di una varietà di funzioni in diversi lochi.
A causa di l'immensa popularità di ATV, ci sò sfarenti tippi di ATV in u mercatu, è classificàmu ATV cum'è seguita.

1, Sport ATV

Perfettu per i cercatori di emozioni è i fanatici di l'adrenalina, l'ATV sportivu hè fattu per una avventura incredibile.Cù vitezza perfetta è virate lisce, queste macchine veloci sò un sognu chì si avvera per ogni avventuriero.
Yamaha, Suzuki è Kawasaki sò alcuni di i principali produttori di ATV sportivi d'alta velocità cù capacità di mutore chì varieghja da 200cc à 400cc.Inoltre, sè vo site un cunduttore espertu, stu tipu di ATV vi permette di sperimentà a piena emozione di una cumminazione di velocità è adrenalina.

2, Utility ATV

I quads di utilità o ATV sò stati pensati per un travagliu più praticu è di travagliu.Sti tipi di ATV sò cumunimenti usati per u travagliu pesante, cum'è l'aratu apertu è u travagliu di carica.
Cù livelli di sospensione limitati è mutori putenti, questi ATV ponu correre in ogni terrenu forte, cumprese rocce d'acciaio è zone collinari.Alcune di i migliori ATV pratichi sò fatti da Yamaha è Polaris Ranger cù mutori chì varienu da 250 à 700cc.Linhai si concentra nantu à stu tipu di ATV, a serie LINHAI PROMAX, a serie M sò una grande scelta.

LINHAI PROMAX

3, ATV fiancu à fiancu

I quads side by side sò sfarenti tippi di ATV cumparatu cù altri mudelli.A parolla "side by side" hè duvuta à u fattu chì u veiculu hà dui posti davanti posti à fiancu.Certi mudelli anu ancu l'opzione di dui sedi posteriori.
A cuntrariu di i dui tipi citati sopra, questi ATV anu un volante invece di i manubri di solitu.Questu significa chì u veiculu furnisce i passageri cù una sperienza di vittura.Questi ATV sò più adattati per terreni estremi off-road è ponu esse aduprati in neve, dune è deserti.I prudutti T-BOSS vi feranu una sperienza perfetta.

LINHAI T-BOSS

4, ATV di ghjuventù

Cuncepitu per i zitelli è l'adulescenti, questi ATV sò grandi per i zitelli chì cercanu di andà fora di a strada.E caratteristiche di sicurezza di u pacchettu, chì ATV hè cuncepitu in un modu, assicuranu a prutezzione di u cavaliere in ogni mumentu.

Cù motori chì varienu da 50cc à 150cc, questi ATV sò una idea divertente da cunsiderà per l'adulescenti chì volenu passà cù i so amichi, quandu guidate in ATV di ghjuventù Linhai, cun a sicurità in mente.


Tempu di Postu: Nov-06-2022
Offriamu un serviziu Clienti eccellente è cumpletu à ogni passu di a strada.
Prima di l'ordine, fate e dumande in tempu reale.
dumanda avà

Mandate u vostru messagiu à noi: